Әлемдегі ең қымбат сыйлық - на finance.bugin.kz
SERIKOV ADILET - на finance.bugin.kz SERIKOV ADILET

Ең қымбат сыйлықтың не екенін білесіз бе?

Әлемде талай құнды сыйлықтар болған. Жомарт жандардың тіпті бір қаланы сыйға тартқандығы туралы да талай естігенбіз. Қымбат көлікпенде, қомақты қаражатқа да айырбастай алмайтын ең құнды сыйлық бар. Ол әрине, уақыт екендігіне күмәніңіз болмасын. Артқа қайтара алмайтын алтынға бағалап жатамыз. Ал, енді сол алтынды тиімді пайдаланудың тиімді жолын ұсынбақпын. Бұл 10 тәсіл сіздің кәсібіңізді алға жылжытып қана қоймай, өзіңізді бақытты адам ретінде сезінуге жол береді.

1. Әр жексенбілік кешке апта жоспарын жоспарлаңыз.

Жексенбілік кештерде мен әр айдың және ағымдағы жылдың негізгі міндеттерінің тізімін жасау үшін отырамын. Бұл мақсаттар мен міндеттер әр аптаның соңында аяқталады, дұрыс жолмен жүріп, бәрін белгіге дейін ұстауға көмектеседі. Мүмкін, ұзақ мерзімді мақсаттарға жету және оларға жету үшін шұғыл қадамдар қажет емес, бірақ олар маңызды. Егер сіз осы мәселеде мұқият болмасаңыз, «маңызды» мақсаттардан «шұғыл түрде» оңай ауытқуға болады. Содан кейін аптаның жоспарын және жұмыс тізімін тексеремін. Мен кездесулерге қанша уақыт қажет екенін білемін. Осыдан кейін мен орындауға тиіс тапсырмаларды жоспарлап, оларды менің тізіміме қойдым.

Ең бастысы, сіздің аптаның құрылымын жасау және оны тәртіпті түрде орындау. Олай болмаған жағдайда, сіз өзіңіздің барлық жолдарыңызды құрдымға жібересіз.

2. Ерекше тапсырмаларды уақытында орындау.

Әрқайсымыз өз кезегінде кездесулер кестесін жасаймыз. Әрі қарай нақты тапсырмаларға уақыт бөліңіз. Мысалы, «жаңа ұсыныс жасаңыз» немесе «презентация жасаңыз» немесе «жарнамалық материалдарды қарап шығып, мақұлдау» деген тізімге қойыңыз.

Нақты тапсырмаларды орындау үшін уақыт бөліңіз. Егер сіз осы тапсырмаларды орындау уақытын алдын-ала бөлмесеңіз, олар кейінірек кейінге қалдырылады және уақытында артта қалады. Немесе басқа нәрселерге үнемі уақытша кідірісің керек. Немесе сіз концентрациядан айырылып, оларды жоғалтасыз. Ал шын мәнінде маңызды нәрсе жойылады.

3. Тапсырмалар тізімі орындалатынына көз жеткізіңіз.

Мен жиі жасау тізімін жасадым, бірақ әр тапсырманы аяқтау үшін қажетті уақыт бөлмеді. Бұл қалай болды? Менің тізімімде физикалық тұрғыдан қарағанда әрдайым көп нәрсе болды, бұл оған тілектер тізімін берді. Егер сіз бүгін жоспарланған 6 сағаттық кездесуіңізді және сегіз сағаттан кейін аяқталатын көптеген тапсырмаларды орындасаңыз, бұл тапсырмалар күту тізімінде қалады.

Нақты міндеттерді бөлу сізді басымдықты етуге мәжбүр етеді. Тапсырмаларды дұрыс бөлу, оларды аяқтау уақыты уақытты тиімді жұмсауға көмектеседі. Сіз бұл мәселені шешудің 30 минуттан көп емес екенін білетін болсаңыз, сіз қарқынды жұмыс жасайсыз және басқа факторларға назар аудармайсыз.

4. 30 минуттық әдепкі жиналыстарды тағайындаңыз

Бір сағаттық әдепкі жоспарлау бағдарламасын ойлап тапқан адам басқа адамдарға миллиондаған сағат жұмсайды. Көптеген мәселелерді шешу 30 минуттан аспайды. Олардың көпшілігі 15 минут ішінде талқылануы мүмкін, әсіресе кездесуге шақырылғандардың барлығы жиналыс 15 минутқа созылатындығын біледі.

Бір сағаттық әдепкі жоспарлау бағдарламасын ойлап тапқан адам басқа адамдарға миллиондаған сағат жұмсайды.

5. Көп міндеттерді орындамау керек

Кездесу кезінде - әсіресе, егер оған толық уақыт бөлінсе, бірден бірнеше мағынасыз тапсырмалардың орындалуына қарсы тұру өте қиын. Мәселе мынада, мұндай назар аудару бұл кездесулерді нәтижелі етеді. Егер сіз психикалық белсенділікті талап етпейтін нәрселерді жасасаңыз да, сіз алаңдайсыз және сіз өнімділікті азайтасыз.

Көп функция - жеке өнімділікті өлтіруші. Бір уақытта екі нәрседен көп іс істеуге тырыспаңыз. Бір нәрсеге жақсы назар аудару - және оны мінсіз ету.

6. «Шекара» уақытын барынша тиімді пайдалануға тырысыңыз.

Үйге оралғанда және әуежайға келгенде, мен жұмысқа барған кезде ең үлкен уақыт жоғалуы - бұл уақытты тиімді түрде қалай пайдалануға болатындығына әрдайым назар аударамын. Мен үнемі жұмысқа бара жатқанымда бірнеше рет қоңырау шаламын. Қарапайым: Мен балаларды мектепке алып, белгілі бір уақыттарда тастап кетемін; сондықтан шақыру үшін 8: 00-дан 8: 30-ға дейінгі уақыт аралығын жасай аламын.

Күнді мұқият оқып шығыңыз. Бос уақытты анықтаңыз. Содан кейін сол уақытта жасай алатын нәрсені жоспарлаңыз.

7. Уақытты қадағалаңыз.

Сіздің уақытыңызды қадағалай бастағаннан кейін , сіз өнімділікке қанша уақыт жұмсағаныңызға таң боласыз. Ақпаратты енгізген кезде, жай ғана не істеу керек екенін жазыңыз.

Мен жақында белгілі бір тапсырмаларға жұмсалған уақытты қадағалай бастадым. Бұл менің көптеген нәрселерге көзқарасымды ашқан құнды тәжірибе болды және шын мәнінде бастысы назар аударуға көмектесті.

8. Түскі ас туралы ойлаңыз. Түстікке бір сағат кетуі мүмкін немесе 30-10 минут

Түскі асқа қанша уақыт жұмсалатынына қарамастан, не істеп жатқаныңыз туралы ойланыңыз.  Егер сіз шағын үзілістен қосымша мүмкіндіктерді алсаңыз, түскі ас - бұл көп міндетті шешу үшін тамаша шешім болуы мүмкін : жаңа пайдалы контактілер мен таныстар жасау, бейресми қарым-қатынас жасау және компанияның мәдениетін қалыптастыру және т.б.

Сіз жақсы білмейтін адамдармен түскі асқа шығу үшін аптасына екі күнді таңдаңыз. Немесе жай серуендеу. Немесе өзіңіз үшін жемісті жұмыс жасаңыз. Сіз күн сайын түскі асқа бір сағат жұмсайсыз дейік; аптасына бес сағат. Осы уақытты қалай өткізгеніңіз туралы ойланыңыз. Сізге жұмыс істеуге тура келмейді, бірақ сізге осы уақытты жұмсауға тура келеді.

9. Сіздің отбасыңызбен өткізген уақытқа көп көңіл бөліңіз

Мен сияқты жұмысшы көп. Сондықтан да мен кешке отбасыммен болуды мұқият қадағалаймын. Үйге жұмыстан келгенде, мен бұл уақытты отбасыма арнаймын: бірге түскі ас ішіп,  балаларға үй тапсырмасына көмектесемін. Мен жұмысымды толықтай тоқтатамын. Телефон қоңыраулары жоқ, электрондық пошта жоқ. Осы уақыттарда мен өз отбасымға арнаймын. 

Әрбір жанұяда барлық мүшелері бірігіп, бір нәрсені талқылайтын, бір-бірімен өзара қарым-қатынас жасайтын ең үлкен белсенділік сағаты бар. Сіз бұл уақытты алдын-ала босатыңыз. 

10. Әр күнді дұрыс бастаңыз.

Ең алдымен, төсекден тұрып, жаттығуды таңдаймын, себебі жаттығу мені қуаттап, күнімді сергек өткізуге мүмкіндік береді. Зерттеулер сондай-ақ қалыпты аэробикалық жаттығулар 12 сағатқа дейін көңіл-күйіңізді жақсарта алатынын көрсетеді.

Таңертең жемісті түрде бастаңыз және сіздің бүкіл күніңіз осындай болады.

Мен ерте тұрып, жүгіріп келемін. Таңғы жаттығудан кейін өзімді аздап рахатқа бөлеу үшін газет оқимын. Содан кейін балалармен бірге таңғы ас ішуге барамын. Сіз тек сергектік пен энергияны ғана емес, сонымен қатар күннің қалған бөлігін де орнатасыз.

0 Пікір Кіру